وبلاگ عشقیم...✨وبلاگ عشقیم...✨، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
یه روز خوب با تو...💜یه روز خوب با تو...💜، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

Z❤Z

می نویسم با مداد رنگی به هر زبانی که بدانی یا ندانی دوستت دارم✨

آوای زندگیم👑💜

1399/10/2 14:25
نویسنده : z.z
169 بازدید
اشتراک گذاری

از دیدنمون تقریبا یک سال می گذرد و منم مشتاقانه منتظر دیدار دوبارمون هستم💜😇

دلم به اندازه ای که فکرشم نمی کنید تنگ شده برات💜💜💜

و از اینکه می تونم بهت پیام بدم خیلی خوشحالم🌈

روز تولد حضرت زینب رو هم به دو تامون تبریک میگم 😍

یک سال خیلی زود گذشت وقتی که تو کلاسمون بودم و تو رو تو سالن دیدم انگار دنیا رو بهم داده بودن😍سر از پا نمی شناختم از بس که خوشحال بودم و به بهونه های مختلف میرفتم پایین تا ببینمت😝😍😍😍

یه بار که به بهونه اینکه استرس گرفتم و دست و پام می لرزید رفتم پایین تا به صورتم آب بزنم البته واقعا استرس گرفته بودم👑🌈وقتی از پله ها اومدم پایین من رو دیدی و من این رو میدونستم😘وقتی که بهم گفتی سلام خوبی؟ اون لحظه می خواستم از خوشحالی غش کنم🤗👩‍❤️‍👩

خیلی خوب بود که اون زنگ فناوری داشتیم و درس خاصی نبود☺️

اون روز جانماز ها رو ننداختم چون خجالت می‌کشیدم😇

یه بار هم به بهونه نماز رفتم پایین🥺

وسط نماز بهت نگاه می کردم و ذوق می کردم از ته قلبم😍😝

ولی...رفتم بالا تا کیفم رو بزارم وقتی اومدم پایین رفته بودی خیلی ناراحت شدم ولی برام این مهمه که دارمت💚💚

اون روز جزء بهترین روز های عمرم بود😍😍😍

خوشحالم از داشتنت و نمی توانم هیچ جوره محبت هات رو نسبت به من جبران کنم😔💜

تنها چیزی که می تونم بگم فقط اینکه دوست دارم عشقیم💜💜💜


دانلود آهنگ

❤️❤️❤️

پسندها (7)

نظرات (4)

RayaRaya
2 دی 99 14:59
سلام. دنبالتون کردم،خوشحال میشم دنبالم کنید
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 دی 99 21:15
 چه آهنگ قشنگی گذاشتید روی پستتون
z.z
پاسخ
مرسی زهرا جان😘
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
11 دی 99 18:30
سلام  با افتخار دنبال شدید  خوشحال میشم دنبال کنید 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
17 دی 99 22:58
چه آهنگ قشنگیییی.😍😍😍💞💞 خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Z❤Z می باشد