وبلاگ عشقیم...✨وبلاگ عشقیم...✨، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یه روز خوب با تو...💜یه روز خوب با تو...💜، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

Z❤Z

می نویسم با مداد رنگی به هر زبانی که بدانی یا ندانی دوستت دارم✨

سالاد خوشمزه😋

1398/2/16 13:23
نویسنده : z.z
277 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه ها ما زنگ آخر فناوری داریم اونا هم زنگ آخر دوشنبه ها ورزش دارن یه بار معلم فناوریمون بهمون گفت که سالاد هایی را که به جای غذا می خوریم را بیاریم مدرسه بعد گفت همتون هم سالاد الویه نیارید گفت بیاید مدرسه مدرسه سالادتون رو درست کنید ولی پختنی هاشو خونتون بپزید رنده کردنی ها خورد کردنی ها بیارید مدرسه برید تو حیاط درست کنید به خاطر اینکه خانوممون گفت همتون اولویه نیارید نیارید به جز یکی دو نفر بقیه سالاد ماکارونی آورده بودند ما رفتیم حیاط اونا ورزش داشتن یکی از بچه هاشون می گفت ارزشمند رو کوفتمون کردن داشتیم سالاد درست می کردیم که یکی دیگه از بچه هاشون اومد بالا سرم گفت به ما می دین گفتم باشه گفت مرسی گفتم آماده شد میآریم خدمتتون خندید و رفت برای خوردن رفتیم نماز خانه  یه خورده خوردیم یکی از دوستام از کلاسمون اومد بیرون به هممون گفت چه بویی راه انداختید داشت می رفت بهش گفت بفرمائید محلم نداد دو رفت  بقیه اش هم ریختیم توی ظرف رفتم از خانم مدیر اجازه بگیرم که از آبدار خانه قاشق بردارم از سالاد من و دوستم عکس گرفت اجازه گرفتم تا قاشق بردارم اجازه داد برداشتم گذاشتم تو ظرف بردم به نهمی ها تاروف کردم ۴ یا ۵ نفرشون اومدن خوردن یکی شون می گفت خودت درست کردی اون یکی بهش گفت نه باباش درست کرده خودش درست کرده دیگه مگه ندیدین خودم گرفت نگاهش کردم دیدم داره نگام می کنه فک کردم که شاید می خواد بیاد جلو ولی روش نمی شه ظرفم و گذاشتم رو سکوت اومدم به یکی از دوستام یه مقداری فلفل دلمه ای داده بودم وقتی دید کسی نمیاد،  نگاه کنه  فلفل دلمه ای هامو پسم داد گفت بریز دور منم چون می خاستم اسراف نشه خوردم اولین تیکه خوب بود دومی تند بود دهنم آتیش گرفت چادرمو سر کردم چون یه مرده تو سالن بود دویدم رفتم تو حیاط آب خوردم برگشتم دهنم هنوز خوب نشده بود ولی خوب بهتر از اولش بود زنگ که خورد امدم تو کوچه بهش گفتم خوردی گفت آره دستتان درد نکنه گفتم خوش مزه بود گفت آره دستتان درد نکنه گفتم فکر نمی کردم خوشمزه بشه گفت دستتان درد نکنه بعدش بهش گفتم که دیشب پریشب خواب تو دیدم بعدا میام برات تعریف می کنم خداحافظی کردم و رفتم👋

 

پسندها (10)

نظرات (4)

دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
16 اردیبهشت 98 15:18
عجب روزی

17 اردیبهشت 98 13:18
زینب کلاس چندمی؟
z.z
پاسخ
هفتم
zeynab
22 دی 98 20:44
یادمه😉😋
z.z
پاسخ
قربونت برم من😍😍😍😍😍😍😍
✿•selva•✿✿•selva•✿
1 دی 99 12:39
با سلام.
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
z.z
پاسخ
حتما عزیزم😇
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Z❤Z می باشد