وبلاگ عشقیم...✨وبلاگ عشقیم...✨، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
یه روز خوب با تو...💜یه روز خوب با تو...💜، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

Z❤Z

می نویسم با مداد رنگی به هر زبانی که بدانی یا ندانی دوستت دارم✨

یواشکی

1398/2/10 15:10
نویسنده : z.z
290 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم پشتشان نشستم رو صندلی اونا روی زمین بودن یواشکی همش نگاهشون می کردم اونم یکی یا دوبار نگام  کرد زنگ آخرم با دوستش اومد  دم کلاسمون  با بعضی ها کار داشتن منم  داشتم خاطره ی خودشو خودمو می نوشتم بازم یواشکی نگاهشون می کردم خندمم گرفت انشا... در پست بعدی خاطره ای که داشتم می نوشتم براتون می زارم 

پسندها (4)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 اردیبهشت 98 23:06
زینب جون منم متولد ۲تیرهستم😍😍تیرماهیاااااااا یه چیزدیگن👌😄😘
z.z
پاسخ
منم ۲ تیرم دقیقا تیری ها یه چیز دیگن😘 سال چند به دنیا اومدی من ۸۵
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 اردیبهشت 98 17:33
زینب بیا نی نی گپ بحرفیم
z.z
پاسخ
چه جوری بیام🤔
SujinSujin
20 دی 99 11:55
من عاشق تیر ماهی هام😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Z❤Z می باشد